Företag som säljer städ- och FM-tjänster behöver titta på varje möjlighet som ger kunderna en bättre service.
En genomarbetad digital avtalsmall som hanteras i ett kontrollerat arbetsflöde hjälper både städföretaget - och dess kunder - att hålla reda på alla detaljer om vad som skall utföras och levereras.
Fastighetsservice som utförs i eller nära kundernas fastigheter kan innehålla många moment som behöver dokumenteras noggrant. Med Avtalsbanken kan avtalsansvariga samla in uppgifter om uppdraget redan i avtalsutkastet och därefter räkna fram priset automatiskt. De insamlade uppgifterna kan sedan användas till att styra verksamheten.
De senaste årens snabba utveckling inom Artificiell Intelligens och särskilt AI-assisterad texttolkning, har lett till ett genombrott för att automatiskt identifiera och klassificera information i avtal och andra dokument.
Avtalsansvariga får tillgång till ett nytt verktyg som förenklar det dagliga arbetet med att upptäcka och hålla reda på viktig avtalsinformation.
Den moderna avtalspärmen är digital, smart och hjälper dig att förstå vilken information som finns i företagets avtal.
Modern avtalshantering handlar om att få kontroll över sådana saker som hur många utestående offerter ditt företag har just nu, larma i god tid innan ett leverantörsavtal upphör och få fram relevanta rapporter baserade på avtalsinformation.